8 תשובות
החיים חרא אין משמעות
"אל תדחה למחר את מה שאפשר לדחות למחרתיים".
מופיע לי גם בביו.
מה איתך?
מופיע לי גם בביו.
מה איתך?
זאת רק תקופה, היא תעבור מתישהו.
דרך אגב, אני ממליצה לך לשנות את הניסוח, לשאלה- "מה המוטו שלכם לחיים?", אחרת יכולים למחוק לך אותה בטענה שזו לא שאלה.
זאתי צודקת^
the best people in life are free.
זיבי זיבי אחמד טיבי
נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח
באותו הנושא: