2 תשובות
יש לך זמן בבחינה לקרוא את כל הטקסט, אז לדעתי תקראי אותו ואז תעני על השאלות שנוגעות אליו, ככה אני עשיתי
יש לי שיטה מאוד קלה, לקרוא שאלה ואז לחפש את התשובה בטקסט, זהו. חוסך זמן וחשיבה.
אני משתמש בזה ויש לי ציונים ממש גבוהים בלשון, אני בי'א.