13 תשובות
מכירה.
כן
הם כל כך יפים
הם כל כך יפים
לא מכיר
שואל השאלה:
יאיאיא ומה אתם חושבים עליהם?
יאיאיא ומה אתם חושבים עליהם?
אנונימית
היית שומעת שירים שלהם לפני כמה חודשים הם מאוד נחמדים
לא מכירה
שמעתי את השם הזה, לא מכירה שירים שלהם ולא יודעת עליהם כלום.
אויש אני שרופה עליהם רצח
סונו בתמונת פרופיל שלי כפי שאפשר לראות אבל ריקי הביאס שלי
שואל השאלה:
יאא קניתי השבוע אלבום שלהם וקיבלתי קארד של ריקי עוד שניה קפצתי מהחלון
יאא קניתי השבוע אלבום שלהם וקיבלתי קארד של ריקי עוד שניה קפצתי מהחלון
אנונימית
מכיר ואוהב
סטאן
אני מכירהה
סטאן שלהםם3>
סטאן שלהםם3>
באותו הנושא: