6 תשובות
הכל חוזר אלייך קקי בידך
תכתבי פשוט "טוב" או "אחלה" הוא ישתגע
תודה, אני ממש מעריכה את הדעה שלך עכשיו כשאתה כמו חילוק באפס :)
לא לא ^^^^^^^
אל תעשי את זה סתם פדיחה
פשוט תרשמי לו טוב זה מטריף אנשים
אותי זה אחד המעצבנים
אל תעשי את זה סתם פדיחה
פשוט תרשמי לו טוב זה מטריף אנשים
אותי זה אחד המעצבנים
שקט יקוף
"מה קרה? שכחת את ה1 משמאלי?"
באותו הנושא: