6 תשובות
הכל חוזר אלייך קקי בידך
תכתבי פשוט "טוב" או "אחלה" הוא ישתגע
תודה, אני ממש מעריכה את הדעה שלך עכשיו כשאתה כמו חילוק באפס :)
לא לא ^^^^^^^
אל תעשי את זה סתם פדיחה
פשוט תרשמי לו טוב זה מטריף אנשים
אותי זה אחד המעצבנים
"מה קרה? שכחת את ה1 משמאלי?"