8 תשובות
שימי ז'ן יש סיבה שהוא איתך עכשיו ולא איתה
להבין למה הוא איתך ולא איתה
מה קשור ה18+ ?
אני חושבת שתדברי איתו על זה. אם הוא בחר להיות איתך יש סיבה
שואל השאלה:
חחח לא יודעת למה כתבתי 18 פלוס זה יצא מתוך הרגל
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשנה
אנונימית
שואל השאלה:
אה ודרך אגב אם "יש סיבה שהוא איתי"
אולי הסיבה היא שהוא חיפש ריבאונד מי יודע
אנונימית
אז תדברי איתו
תדברי איתו או משהו, לא יודעת..
אבל כנראה שיש סיבה שהוא איתך והוא לא איתה