9 תשובות
תלכי תהני, אם את מכירה אותם אולי הם לא דביקים מידי וזה ירגיש חברי בין כולם
שואל השאלה:
אני גבר אין לי מושג למה רשום אנונימית, אבל בכל מקרה, הם לא כאלה דביקים, אבל את יודעת לילה ואווירה אינטימית וכל זה... אולי בכלל הבנות זוג לא ירגישו בנוח שאני שם
אנונימי
אתה בקשר גם עם הבנות זוג או רק עם חברים שלך?
שואל השאלה:
קשר של שלום שלום כשנפגשים וקצת סמול טוק וצחוקים כזה.
הבנתי גם שהם הזמינו אותי כי בתקופה האחרונה נשארתי די בצד וכל הזוגות היו יוצאים ביחד כחבורה, אז הם החליטו לצרף גם אותי. לא יודע מה לחשוב על זה האמת
אנונימי
באמת קצת מסובך, תראה אולי תארגנו רק החברים בלי הבנות זוג פעם אחת, ותחשוב על זה עוד קצת, מה שנראה לך, תלך ומקסום תרגיש לבד או שתהנה כי אמרת שהם לא דביקים ויכול להיות שתתחברו ותתגבשו קצת או שלא תלך ותתחרט או משו..
שואל השאלה:
זה אישיו אצלנו כל הקטע של היציאות מאז שכולם בזוגיות, כבר לא נפשים יותר רק הבנים, לא משנה כמה אני מנסה ליזום יציאה כזו.
נראה לי שאלך בשביל החוויה, מקסימום אם יהיה קצת דביק באיזה שהוא שלב אני אהיה בפלאפון.
רק לא רוצה שהם ירגישו שהם "חייבים" לדבר איתי כדי שלא ארגיש לבד, מזה אני חושש.
אנונימי
הכל טוב קח את זה בכייף, קצת לצאת גם אם זה עם הבנות זוג של החברים שלך, הם עדיין החברים שלך וחבל להרוס את הקשר רק כי הם התחילו לצאת עם בנות, בסופו של דבר החברות הזאת חשןבה מאוד
שואל השאלה:
לא איזה מביאים מישהי, זה נטו רק הם
אנונימי
אני אישית לא הייתי באה, הייתי מרגישה ממש לא קשורה כח כולם בזוג, אבל אם הם ממש מתעקשים אולי הם מביאים מישהי שחושבים שתתאים לך, לא יודעת למה... תבדוק