התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני שונאת כל בן אדם כרגע אפילו אם הוא לא עשה כלום?
ליטרלי כולם, פשוט אין לי כוח לכל מי שאני רואה ומתכתבת
11 במרץ 2022, 17:42
שנאה
מצב רוח
בני אדם
5 תשובות
אני כרגע:
י
ילדה ניטרלית
כן
F
Fakecake
כן, זה פשוט מצב רוח
B
Blurry Face
אכן כן גם אני בדיוק.
B
Bored Girl
כןכןןכן
J
Jimin's wife
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני לא שמה על אף אחד? אני אפילו ממש שונאת אנשים בקטע לא בריא בכלל
תגידו זה הגיוני שכל הכיתה ואפילו השכבה שונאת אותי רק בגלל שאני רוסיה ודוברת את השפה?
הגיוני שאני מחייך כמו אהבל מהודעות של מישהי שאני אפילו לא יודע איך היא ניראת?
זה הגיוני שאני שונאת בן אדם ולא מבינה למה אני שונאת אותו ?לא יודעת למה
הגיוני שכל השיכבה שלי שונאת אותי אפילו שלא עשיתי להם כלום?
זה הגיוני שאני מייעצת לאנשים דברים שאני אפילו לא עושה?
זה הגיוני שאני לא יכולה אפילו לשמוע מישהו? (שאני שונאת)
היה לי קראש על מישהו חצי שנה עד שהוא צעק לי איזה תחת וירד לי לגמרי ממנו..אפילו למצב שאני שונאת אותו,זה הגיוני לדעתכם?
זה הגיוני שאני שונא או לא אוהב אפילו להגיד חייםשלי אהבה שלי כל הדבר הזה?
זה הגיוני שאני בוכה כרגע בהגזמה עכשיו כי קיבלתי ציון שאני לא אוהבת?
הגיוני שאני שונאת מתמטיקה בגלל שאני זוכרת שתמיד כשישבתי עם אבא שלי על זה..