12 תשובות
שואל השאלה:
ועם אני קונה i9זה שווה את הכסף?
אם אין לך עדיין לוח אם אני חושב שכבר שווה לקנות את הדור החדש..
אבל אם יש אז משתלם יותר i7
שואל השאלה:
אני קונה מחשב חדש
וואלה עובד מצוין אבל אם אתה קונה מחשב חדש לדעתי כבר עדיף לך לקנות דור 12 של אינטל. הi5-12600k הוא מצוין והוא יותר חזק מה-11700kf :)
של גיגבייט לא של msi התבלבלתי
כן, לי יש את הרייזן 5800x עם לוח אם x570 master של msi והוא מטורףף, אבל גם הi7 דור 11 ממש טוב
שאלתי מה לשים לך בפיתה
שואל השאלה:
ויקר יותר כי זה לא אותו תושבת מעבד אז אני צריך לקנות גם לוח אם חדש והם יקרים יותר
שואל השאלה:
אז כדי לי את התושבת 1200 או 1700?
זה לא יצא לך משהו יקר משמעותית. בגלל זה הצעתי את ה-core i5 12600k במקום נגיד 12700k (שלדעתי הוא די overkill). איזה כרטיס מסך אתה קונה?
שואל השאלה:
rtx 3070
אה מצוין אחי