11 תשובות
זה אומר שיש שם משהו קדוש לדעתי אולי יש שם משהו מתחת לאדמה קבר או משהו כזה
זה יונים מזל ממש נדיר...
הן חשות במוות קרב, כנראה שעומד לקרות שם אסון
וואו,מעניין, אולי הן חשות שמשהו עומד לקרות שם כבר ממזמן..
יונים בצבע לבן מסמנות שלום בטח יש שם משהו קדוש וחשוב או סימן למשיח איפשר באמת לדעת אבל צריכים ליוהת מוכנים לכל דבר
בתור אחת שמנהלת עמוד יונים מצליח באינסטגרם, אני חושבת שהן מתפללות לאל הגדול שלהן. אל היונה כמובן
אפוקליפסה
זה דבר ידוע למעשה.
יש לכך הסבר מדעי פשוט -
יונים נוטות להיות טריטוריאליות מאד, ויונים לבנות, אפילו יותר.
ולכן כל פעם שהן חשות שמגיעה יונה מצבע אחר, הן מתחילות בטקס שנקרא אצלן "פולחן הסכינים הגדול".
טקס שבו כל היונים חגות במעגל ובעצם מזמנות את היקום לעזרתן, וגורמות לכח קוסמי אדיר להגיע למקום מן השמיים ולהחריב כל זכר לנשמת יונה שאינה לבנה.
מדענים רבים גורסים כי המקור לאותה אנרגיה קוסמית מגיע לא מן השמיים, אלא ממש מכאן מכדור הארץ, מבית המשפחה של דוד בן גוריון.
יש גם כמובן מקרים נפוצים מההיסטוריה שבהן "פולחן הסכינים הגדול" היה כל כך אינטנסיבי, שאפילו בני אדם הושפעו ממנו.
למשל, הפיצוצים המסתוריים לחלוטין שאירעו בנאגאסאקי ובהירושימה שביפן.
מה גרם להם?
אף אחד לא יודע?
אז זהו, שלא.
יונים.
אלה היו יונים.
כמובן שהממשלה תסתיר את זה מאיתכם, אבל זו ללא ספק הסיבה.
עד ראייה מהירושימה שהיה ממש בלב הפיצוץ בעצמו אמר: "כן כן אלה היו יונים, מלא מלא יונים לבנות, והן חגו במעגלים ו- היי מה הממשלה היפנית עושה פה? היי! תעזבו אותי! הצילו!!!!"

בקיצור, שמרו מרחק.
וואו ממש אהבתי^^ ממש
לדעתי , ותפסיקו עם המינוסים מה נסגר למה ככה ?
לדעתי זה במקום שיש שלום ורוגע יונים לבנות נמצאות
איזה שטויות להאמין שיונים גרמו לאסונות ולא ה' שמנסה ללמד אותנו לקח^^^

ולשואלת השאלה^ נשמע שהיונים התבייתו שם גם מול הבית שלי פעם היו תמיד יושבות יונים לבנות
אנונימית