4 תשובות
לא ברור
לצערי ההפקה לוקחת אנשים שיעשו בלאגן ואקשן כדי להעלות את כמות הצפיות , כך מכניס להם הכנסה.
שואל השאלה:
ההפקה זו כבר לא בעיה
מה שעצןב באמת שאנשים באמת תומכים בסופו של דבר חלק גדול מהם , תומך בהם
עצוב
אנונימית
כי זה יוצר עניין בתוכנית ויש אנשים שאוהבים את זה.