5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לך ימלכה הצלת אותי
תודה רבה לך ימלכה הצלת אותי
אנונימי
חחח בכיף אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי אם יש לך שאלות
אני עברתי כבר 4 בתי ספר אז אני עברתי את כל התהליכים
אני עברתי כבר 4 בתי ספר אז אני עברתי את כל התהליכים
אתה צריך קודם כל ללכת לבית ספר שאת רוצה להתקבל אליו לקבוע איתם ראיון ואז יש מקומות שאומרים לך לבוא גם למבחנים אבל לא תמיד.
ואחרי שהם מודיעים לך תשובה חיובית שהתקבלת אליהם אתה מודיע לבית ספר העכשוי שאתה עוזב ופשוט מתחיל או ממשיך במקום החדש.
בדרך כלל אם אתה רוצה לעבור שנה הבאה נהוג להתחיל לבדוק מקומות מעכשיו.
ובקשר לטפסים זה הבית ספר החדש יתן להורים שלך למלא
ואחרי שהם מודיעים לך תשובה חיובית שהתקבלת אליהם אתה מודיע לבית ספר העכשוי שאתה עוזב ופשוט מתחיל או ממשיך במקום החדש.
בדרך כלל אם אתה רוצה לעבור שנה הבאה נהוג להתחיל לבדוק מקומות מעכשיו.
ובקשר לטפסים זה הבית ספר החדש יתן להורים שלך למלא
שואל השאלה:
אבל אתה יודע מה עושים?
אבל אתה יודע מה עושים?
אנונימי
תבקש מההורים
באותו הנושא: