22 תשובות
היא לא משהו בראש
כל אחד והאמת שלו אני מבינה למה היא יכולה לחשוב דבר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית זה כל אחד והדעה שלו **
אין אמת בנושא הזה ..
אנונימית
זאת עובדה שהיו פה פלסטינים לפנינו..
אנונימית
שואל השאלה:
מה ? מה זאת אומרת היו פה פלסטינים ? לא הבנתי את קובעת שפלסטין הייתה קיימת לפני ישראל ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה שהם חיו כאן זה ממש לא אומר שפלסטין הייתה קיימת .
אנונימית
שואל השאלה:
אה ואת רוצה להגיד לי שלא היו כאן ישראלים שחיו ? רק פלסטינים ?
אנונימית
לא אתפלא אם היא אמרה את זה, יש לה קצת בעיות במוח. היא גם לא מפסיקה להשוות בין המלחמה באוקראינה לבין הקונפליקט הישראלי פלסטיני(השוואה מגוחכת)
שואל השאלה:
אכן כן גיגי חדיד תומכת בדיכוי האוקראיני והפלסטיני בזמן שרוסיה וישראל מוגדרות כמדינות כובשות .
איזה אהבלה חדיד .
אנונימית
אני גרה פה ואני ישראלית גאה אבל כן כבשנו את פלסטין(בכבוד ובצורה חוקית) אבל למה להכחיש
אנונימית
ממי כבשו את "פלסטין"? מהבריטים ששלטו פה?^
ארץ ישראל של עם ישראל מובטחת לנו בתנך וזה שהיו פה ערבים לפנינו זה לא אומר שזה שלהם, היינו בגלות וחזרנו לכאן.
בכללי ערבים הגיעו לפה רק במאה השביעית, יהודים מבחינה היסטורית(לא דתית) היו פה לפני הערבים^^
שואל השאלה:
איך את ישראלית גאה ואת טוענת שכבשנו את פלסטין ?
סליחה אבל לא כבשנו שום דבר , אם כבר הפלסטינים רוצים לכבוש את מדינת ישראל .
אנונימית
שואל השאלה:
הפלסטינים רק רצו את הצלחת המלאה , הסתכלו על הדשא של השכן , קינאו בהצלחה שלנו במקום לשתף איתנו פעולה הם סירבו ופתחו במלחמה .
אנונימית
בלה וגיגי חדיד אומרות המון על ישראל
אבל פחות על אוקראינה ורוסיה , כמה טרור עוברים באוקראינה ויש הוכחות מצולמות ולא חשוב להם לעלות כל כך סטורי על זה , אבל בישראל כשאין הוכחות הן עדיין מוצאות על מה
לא באמת אכפת להן מטרור אלא רק מישראל עצמה .
שתתעסק אולי בבעלה לשעבר האלים .
אנונימי
שואל השאלה:
הכי מצחיק זה שאמרו שבלה חדיד מנשקת את ספר התנך עם החברה היהודיה שלך .
הכי צביעות ואל תגידו לי יש הבדל בין להיות יהודי להיות ישראלי ( כן אני מודה שזה דברים שונים)
אבל ישראל מוזכרת הרבה בתנ"ך .
אנונימית
שואל השאלה:
עם החברה היהודיה שלה **
אנונימית
אנונימית שאמרה משהו על כיבוש פה- האמת שכולם היו פה קודם , גם הנוצרים ודתות אחרות והם לא חושבים שאנו כבשנו את זה מהם, וגם אם הם היו פה הרשי לי לומר לך שהם לא עשו כלום בשביל להפריח את השממה פה , טכנית היהודים הם אלו שבנו את המדינה והארץ הזו מאפס , הפלסטינים סתם ישבו להם בצל ונחו להם בזמן שיהודים טרחו מאוד בבניית הארץ ומדינה פה ורק אז הם נזכרו שזה שלהם שראו את כל הדברים שיהודים עשו פה, קצת מאוחר מדי לומר זה שלנו, זה של כולם פה, וצריך ללמוד להסתדר ולחלוק את מדינה וארץ הזו עם כולם
שהיא יכולה להמשיך לרצות כי זה לא יקרה-
שתמשיך לחלום גם ככה אי אפשר לבקר במקום שלא קיים אלא אם כן זאת ארץ לעולם לא
ואנונימית איך אפשר לכבוש משהו שהוא שלנו?
השאלה היא כמובן באיזה אופן ותנאים תוקם מדינה פלסטינית עצמאית.
באותו הנושא: