8 תשובות
תגידי שלא הרגשת טוב או נרטבת כולך
תגידי שהתקררת אתמול בגלל זה לא באת
אנונימית
כאב לי הראש או שאת לא מרגישה טוב
ההורים שלי לא רוצים שאני אתקרר כי אני נאלצת ללכת ברגל הלוך וחזור,יש רוחות וגשם אני מצוננת כבר כמה ימים ולא רוצה שזה יתגבר
שונאת שזה קורה
תרשמי לה אימוגי של לייק
יש מצב בגלל שאני לא רוצה להיות חולה כי אם אהיה חולה אעדר ליותר זמן מיום אחד
למה שלא תבואי בגלל גשם?