9 תשובות
כן חוויה
לא
מדינה מוסלמית של רוצחים
מדינה מוסלמית של רוצחים
אנונימי
שווה אבל בתכלס זה פשוט קניון אחד גדול במדבר
שווה רצח
* דובי
דמות חביבה אהבתי אותו סך הכל בקופיקו
דמות חביבה אהבתי אותו סך הכל בקופיקו
מקום מיותר. אין היסטוריה, אין טבע, אין תרבות, רק שופוני של ערסים.
אנונימי
כן חדמש
מדינה יפה ויחודית
באותו הנושא: