5 תשובות
שואל השאלה:
שיט
אנונימית
זה מי שאין לו בכלל תעודת בגרות
דברי איתי
את יכולה עד 2 בחינות בשנה שירות זה נקרא חופשה מיוחדת לימודית תפני למשקית תש
את צריכה חהרשם ולהציג לה אישור שאת נגשת לבגרות כדי לשפר את יכולה לקחת עד 4 ימים על כל בחינה