איך להתווכח עם אדם שמוציא דברים מהקשרם ומשווה השוואות לא רציונליות?
נגיד לדוגמא אומר לי המלחמה ברוסיה זה כמו השואה או היחס לפליטים זה כמו שהתחייסו הנאצים או הויכוח שהייתה לי עם חברה זה כמו שאני עכשיו אנתק עם מישהו קשר לשנה , הדוגמאות האלה לא קשורות אבל הבנתם את הכוונה אדם שמשווה באופן לא רציונלי שני אירועים לא חופפים אז איך מתמודדים עם אנשים כאלה ? ואיך אתם מתמודדים ?