10 תשובות
כי לגברים תמיד היו כוח וזכויות, אף פעם לא הייתה אפליה של גברים, והם לא צריכים יום שמסמל מאבק
אולי כי פחות מדברים על זה
שואל השאלה:
^^הוא לא מסמל מאבק (הוא לא כמו יום האישה, שאותו הרבה אנשים חוגגים)
^^הוא לא מסמל מאבק (הוא לא כמו יום האישה, שאותו הרבה אנשים חוגגים)
אנונימי
לא יודע
^זה מה שאני אומרת, בגלל זה לא מציינים אותו
שואל השאלה:
^היום חוגג דברים אחרים
"מטרות ציון יום הגבר הבינלאומי
לחגוג את התרומות החיוביות הרבות של גברים לחברה, לקהילה ולמשפחה.
להתמקד בנושאי בריאות ואיכות החיים של גברים, החברתית הרגשית הפיזית והרוחנית.
להצביע על אפליות שנעשות נגד גברים ולקרוא לשינוי, בתחומים כמו השירותים החברתיים והרווחה, מערכות החוק והמשפט, גישות וציפיות חברתיות, ועוד.
לתת מקום למודלים גבריים חיוביים מחיי היומיום, בניגוד לעולם הקולנוע וספורט המקדמים לעיתים קרובות ציפיות על אנושיות מגברים.
לשפר את מערכות היחסים בין המינים, ולקדם שוויון מגדרי, וערכים הומניטריים בסיסיים.
לקדם עולם בטוח וטוב יותר בו אנשים יוכלו להתפתח ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם."
^היום חוגג דברים אחרים
"מטרות ציון יום הגבר הבינלאומי
לחגוג את התרומות החיוביות הרבות של גברים לחברה, לקהילה ולמשפחה.
להתמקד בנושאי בריאות ואיכות החיים של גברים, החברתית הרגשית הפיזית והרוחנית.
להצביע על אפליות שנעשות נגד גברים ולקרוא לשינוי, בתחומים כמו השירותים החברתיים והרווחה, מערכות החוק והמשפט, גישות וציפיות חברתיות, ועוד.
לתת מקום למודלים גבריים חיוביים מחיי היומיום, בניגוד לעולם הקולנוע וספורט המקדמים לעיתים קרובות ציפיות על אנושיות מגברים.
לשפר את מערכות היחסים בין המינים, ולקדם שוויון מגדרי, וערכים הומניטריים בסיסיים.
לקדם עולם בטוח וטוב יותר בו אנשים יוכלו להתפתח ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם."
קישורים מצורפים:
אנונימי
לגברים תמיד יש כוח, לנשים אין לצערנו
אתה רוצה קצת בוסט לאגו לא הבנתי
אתה כגבר לא תחווה דברים שנשים עוברות, לנשים הרבה שנים לא היו זכויות בכלל, הן היו תלויות בגבר, אף אחד לא חוגג את יום הגבר כי אין שום מאבק שזה אמור לייצג
אתה כגבר לא תחווה דברים שנשים עוברות, לנשים הרבה שנים לא היו זכויות בכלל, הן היו תלויות בגבר, אף אחד לא חוגג את יום הגבר כי אין שום מאבק שזה אמור לייצג
caca
בטח שיש המון אפליה נגד גברים תעשי גוגל
בטח שיש המון אפליה נגד גברים תעשי גוגל
אנונימי
שואל השאלה:
^^כבר כתבתי שזה מייצג/חוגג דברים אחרים, לא מאבק
ולא כתבת לי מה נשים עוברות, אלא מה שהן כבר עברו
^^כבר כתבתי שזה מייצג/חוגג דברים אחרים, לא מאבק
ולא כתבת לי מה נשים עוברות, אלא מה שהן כבר עברו
אנונימי
באותו הנושא: