3 תשובות
בעיקר בשביל הכיף, אבל יש את זה שתמיד עושה פאדיחות שיש מצב שהוא עושה את זה בשביל משכורת (קרה במירוצים שאני רואה... מאזפין פשוט גרוע)
גם וגם
לא כולם מקבלים משכורת ענקית ומתעשרים מכל הקמפניים שהם מקבלים אחר כך
זה רק בסדרות ממש פופולריות , וכנראה שהם נהנים לכן הולכים על קריירה כזו שהיא בעיקר סיכון
רק אחוז אחד מכל השחקנים מפתחים קריירה מצליחה ,הולכים לאלפי אודישנים אם מאות אנשים,וגם אם מתקבלים לא תמיד בסדרה מצליחה בפופולריות שלה , או שמקבלים תפקיד שולי
אז הכל נובע מרצון לא מכסף
זה רק בסדרות ממש פופולריות , וכנראה שהם נהנים לכן הולכים על קריירה כזו שהיא בעיקר סיכון
רק אחוז אחד מכל השחקנים מפתחים קריירה מצליחה ,הולכים לאלפי אודישנים אם מאות אנשים,וגם אם מתקבלים לא תמיד בסדרה מצליחה בפופולריות שלה , או שמקבלים תפקיד שולי
אז הכל נובע מרצון לא מכסף
אנונימית