5 תשובות
לא צוחקים אבל זה מוזר ומלחיץ
אני גם חושבת שזה לא בסדר לצחוק על מחלות נפשיות
לא צריך לצחוק על זה אבל אני סולדת מאנשים שעושים את זה. זה עושה לי צמרמורת ומזכיר לי נשכחות
כי כל עוד זה לא פוגע בך ונוגע לך אתה לא תבין כמה שזה לא בסדר לצחוק על דברים כאלה. אבל מצחיק זה לא
יש לצערינו אנשים שחושבים שזה לצומי וכו'.. בזמן שזה באמת זעקה לעזרה או דרך התמודדות
באותו הנושא: