התחברות
הרשמה
אכלתי שוקולד ואח שלי שאל אותי אם אכלתי אותו ואני הכחשתי אז הוא נכנס לי לחדר וראה את העטיפה של השוקולד
איזה מביך חחח מה לעשות?
10 במרץ 2022, 15:43
שוקולד
פאדיחות
2 תשובות
לא מביך.. סתם משהו לצחוק עליו עם אח שלך
א
אז בן כמה אמרת שקוראים לך?
אני עושה את זה תמיג הכל טוב לא מביך
אנונימית
באותו הנושא:
אכלתי שוקולד ומרחתי אותו על השיער בגלל ועוד שעה חברים באים והשוקולד לא יורד מה לעשות??
אמאלה אכלתי אותה בנות אכלתי אותה? אני בבכי
הגיוני שהיום אכלתי שוקולד חתיכה ממנו נתקעה לי בגרון והיא יצאה לי מהאף כשקינחתי אותו?
אם אכלתי בורקס שוקולד אבל לא בלעתי וירקתי אותו , השמנתי ממנו??
אכלתי שוקולד בלונדי אכלתי את כל החבילה השארתי שורה אחת :( זאת סיבה מוצדקת לבכות?
אפ אכלתי אוכל ואז ירקתי אותו זה אומר שלא אכלתי כלום ?
אכלתי היום 3 חבילות שוקולד אבל לא אכלתי שום דבר אחר, עד כמה זה נורא?
מהבוקר אכלתי בצורה לא טבעית אכלתי שוקולדים בכמות שאנשים אוכלים בחודש חודשיים , איך מקיאים?
קניתי לחברה שוקולד מחו"ל אבל בסוף אכלתי לה אותו..
אכלתי מלא שוקולד באלף קלוריות אם אשרוף אלף בריצה זה כאילו לא אכלתי אותם?
אכלתי 600 קלוריות היום והרגשתי עכשיו ממש חלשה אז אכלתי לחם עם שוקולד