22 תשובות
טוב אני צריך ללכת ביי
שמים איזה לב או משהו
חח
טוב
טוב
לכתוב משהו שאין מה לענות עליו
מסננים
גומרים ?
שואל השאלה:
כן גומרים
כן גומרים
אנונימית
שואל השאלה:
המוח שלי לא כזה מפותח
המוח שלי לא כזה מפותח
אנונימית
חחח אוקיי אתה כמו אח!!!ולא יותר!!!
גומרים sus
לסנן/להתעלם/לצחוק אם צריך וללכת
אנונימית
^^^^^
יאא איזה תמימה את , הלוואי ירבו כמוך!
ותסיימי את השיחה ב"אני עייפה מת , אני חייבת לישון , ביי"
יאא איזה תמימה את , הלוואי ירבו כמוך!
ותסיימי את השיחה ב"אני עייפה מת , אני חייבת לישון , ביי"
שואל השאלה:
אני לא תמימה חיים שלי נשמה
אני לא תמימה חיים שלי נשמה
אנונימית
את תמימה כי את לא יודעת מה זה לגמור
היידה
היידה
שואל השאלה:
שפיך
שפיך
אנונימית
אה , לא משנה ..
שואל השאלה:
חח
חח
אנונימית
^
טיפ לחיים ששמעתי מילדה מהכיתה שלי שאמא שלה אמרה לה:
תאמרי "לסיים" לא "לגמור".
טיפ לחיים ששמעתי מילדה מהכיתה שלי שאמא שלה אמרה לה:
תאמרי "לסיים" לא "לגמור".
שואל השאלה:
אני יודעתת כתבתי ככה בהתחלה אבל זה נשמע מוזר
אני יודעתת כתבתי ככה בהתחלה אבל זה נשמע מוזר
אנונימית
עדיף זה במקום לגמור...
באותו הנושא: