3 תשובות
לא נורא גם לא אהבתי אותה בסדרה
לפי מה שהבנתי היא צייצה פאק ישראל
זה מצחיק אותי כי אם היא הייתה בעזה היא הייתה נרצחת על כך שהיא טרנסית ואחרי זה היא תומכת בהם...