8 תשובות
אני שהורידה את כל העוקבים שלה.. -

תשמעי יש לה את הסיבות שלה.
לדעתי זה די ילדותי כאילו גם ככה אתן כבר לא בקשר אז מה זה משנה
שואל השאלה:
הורדתי לה גם את כל הלייקים שעשיתי לה ואת התגובות חחח
אנונימית
כן זה רק עוקב
חח זה מעצבן נכון אבל אל תחסמי
תורידי עוקב וזהו אל תקחי כל כך קשה כולה אינסטגרם
שואל השאלה:
חסמתי כבר
אנונימית
ילדותי כן
לפעמים זה בטעות לפעמים במכוון אין צורך לחסןם
אנונימית
אני מסננת כל חודש אנשים שכבר לא מעניינים אותי העדכונים שלהם. התגובה שלך בהחלט מוגזמת לדעתי - אתן לא בקשר. מה זה משנה בעצם. את לא חייבת לעקוב אחרי כולם ולא כולם חייבים לעקוב אחרייך. הכל בסדר
כן ילדותי
אתן כבר לא מדברות מה אכפת לך ממנה
אן היית רוצה היית מחזקת איתה קשר או היא איתך אבל אתן לא