10 תשובות
כן
בסדר לגמרי
בסדר לגמרי
כן
כן לגיטימי ואם את מרגישה בנוח עם זה אז בכלל
שואל השאלה:
אני הבן 16 וחצי לול
אני הבן 16 וחצי לול
אנונימי
לגמרי בסדר, אין שום בעיה.
כן
לי זה נשמע שזה יכול לעבוד. בהצלחה
כן
לדעתי לא
מעניין אם הבגרות שלך ברמה של כיתה ט או שהבגרות שלה ברמה של כיתה יא
באותו הנושא: