התחברות
הרשמה
תגידו זה מוזר או שהלב שלי רגיש מידי כשאני מתגעגע לידידה שלי שהיא הקראש אני מתחיל לבכות וגם כשאני שומע מוסיקה אני נזכר בה
ויורד לי דמעות .וחשבתי לשתף את אימא שלה בזה משהו בנינו כמובן אני בקשר טוב איתה מה חושבים ?
9 במרץ 2022, 20:05
קראש
ידידים
התאהבות
2 תשובות
אתה פשוט רגיש.
זה בסדר ויפה.
הכל בסדר.
q
querer amor
אל תשתף את אמא שלה זה מוזר רצח וזה הגיוני אם אתה מאוהב בה ואתה לא חושב שזה הדדי
א
אלינויור
באותו הנושא:
אני מרגישה פעימות לב בבטן התחתונה וזה מוזר רצח ממה זה?
אז לפעמים אני מרגיש שאני לא יכול לשתף אנשים במחשבות ובחלומות שלי כי הם מוזרים מידי.
זה מוזר שאני מרגישה מבוגרת מידי לסטיפס?
מרגיש את זרימת הדם בגוף בעוצמה מוזרה מידי פעם
קורה לכם שאתם נפתחים למישהו יותר מידי ואז אתם מרגישים מוזר ומתחרטים ?
בזמן האחרון מרגיש לי שאני "קשוב" מידי ללב שלי עזרו לי
תגידו, איך זה מרגיש לשבור למישהו את הלב?
אני מרגישה כל כך לבד אני צריכה קצת תשומת לב ואהבה אפשר?תגידו לי לילה טוב?
תגידו נכון שאם יקרה לבובספוג משהו סקווידויד יהיה בדיכאון מרגיש לי שעמוק בלב הוא אוהב אותו ?
אני מרגישה משהו מוזר באזור הלב...
זה ממש מוזר לי שאני מרגישה בלב מתי יש טילים ומתי אין...