7 תשובות
כן
כן... ברור
לא מה יש לכולם אמאלה
אנונימית
כן אני יודע שהיום זה לא כל כך מפריע אבל למי יש כוח לריב עם הדיילים וגם בכללי בטיחות מעל הכל!
באותו הנושא: