11 תשובות
כן זה בסדר
אבל הייתי מצפה למשהו מושקע יותר
זה בסדר
סבבה ואולי תוסיפי שוקולד קטן (אם הקליפס לא עלה הרבה)
הייתי מוסיפה ממתקים.
היה רשום עד 10 שקלים!
^^^^ כן גם אני חושבת ככה, אולי תוסיפי איזה ממתק (אבל אמרת שלא בא לך ממתק אז אולי איזה רעשן או מסיכה של פורים)
אהה הממ חושבת שעדיף משהו יותר יפה...אני לא הייתי רוצה לקבל כזה דבר תנסי לחשוב ולראות מה היא אוהבת..
כן, סוכריה על מקל זה אחלה
^^^ אפצי עליך, זה לא עד 10 שקלים, זה מ10 שקלים. כלומר שאי אפשר פחות מ10.
אנונימית
זה מהמם, אבל כדאי שתוסיפי שוקולד קטן