7 תשובות
דלתות
דלתות לדעתי
שאלה טוב
שאלה טוב
אנונימי
תלוי אם סופרים את הגלגלים בחריצים של הדלת
מאיפה לי.
ההיגיון שלי אומר גלגלים, אבל אל תסתמכי עליו, ההיגיון שלי נוטה לטעות.
ההיגיון שלי אומר גלגלים, אבל אל תסתמכי עליו, ההיגיון שלי נוטה לטעות.
גלגלים, אין לך מושג כמה גלגלים משתמשים בתחרות אחת במירוצים שאני רואה, אז לכו תדעו כמה משתמשים בכל העולם בכל ענף מוטורי/אופניים, וכלי רכב בכלל.
גלגלים
גלגלים
עריכה: אה לא כי גם במכוניות יש דלתות, אבל בבניינים אין גלגלים אז יותר דלתות.
ובגז' גם נחשב דלת אז כבר לכל רכב רגיל יש 5 דלתות ו4 גלגלים.
אז דלתות. החלטתי.
עריכה: אה לא כי גם במכוניות יש דלתות, אבל בבניינים אין גלגלים אז יותר דלתות.
ובגז' גם נחשב דלת אז כבר לכל רכב רגיל יש 5 דלתות ו4 גלגלים.
אז דלתות. החלטתי.
באותו הנושא: