5 תשובות
זה לא מגן, כנראה סתם מבחן או בוחן.
תנסה לעשות מועד ב' במידה ויש אצלך.
שואל השאלה:
יש אבל המורה לא מאפשרת זה מציק
אנונימי
שואל השאלה:
מגן זה מבחן בפניי עצמו?
אנונימי
מגן עושים לפני בגרות והוא "מגן" על הציון שלך פשוט.
תברר איתה ותדבר עם המחנך/ת שלך לגבי מועד ב.
לא נראה לי. אתה בכיתה י' כך שלא אמורה להיות לך בגרות השנה, כך שבמקסימום לציון הזה אולי תהיה השפעה קטנה על ציון ההגשה לבגרות ב- י"א/י"ב ולא מעבר.
אין מה לחשוש, אני בטוח שאם תשקיע במטלות של ה- 30%, תתייחס אליהן ברצינות ולא תזלזל, כך שתוכל להוציא בו ציון טוב, זה יוכל מאוד לעזור לך להעלות את ציון הבגרות שלך. בהצלחה!