5 תשובות
זה לא מגן, כנראה סתם מבחן או בוחן.
תנסה לעשות מועד ב' במידה ויש אצלך.
תנסה לעשות מועד ב' במידה ויש אצלך.
שואל השאלה:
יש אבל המורה לא מאפשרת זה מציק
יש אבל המורה לא מאפשרת זה מציק
אנונימי
שואל השאלה:
מגן זה מבחן בפניי עצמו?
מגן זה מבחן בפניי עצמו?
אנונימי
מגן עושים לפני בגרות והוא "מגן" על הציון שלך פשוט.
תברר איתה ותדבר עם המחנך/ת שלך לגבי מועד ב.
תברר איתה ותדבר עם המחנך/ת שלך לגבי מועד ב.
לא נראה לי. אתה בכיתה י' כך שלא אמורה להיות לך בגרות השנה, כך שבמקסימום לציון הזה אולי תהיה השפעה קטנה על ציון ההגשה לבגרות ב- י"א/י"ב ולא מעבר.
אין מה לחשוש, אני בטוח שאם תשקיע במטלות של ה- 30%, תתייחס אליהן ברצינות ולא תזלזל, כך שתוכל להוציא בו ציון טוב, זה יוכל מאוד לעזור לך להעלות את ציון הבגרות שלך. בהצלחה!
אין מה לחשוש, אני בטוח שאם תשקיע במטלות של ה- 30%, תתייחס אליהן ברצינות ולא תזלזל, כך שתוכל להוציא בו ציון טוב, זה יוכל מאוד לעזור לך להעלות את ציון הבגרות שלך. בהצלחה!
באותו הנושא: