5 תשובות
מאוד כם
תלוי איזה קרם, אבל בכללי כן
לכל הקרמים שלהם יש ריח טוב
לכל הקרמים שלהם יש ריח טוב
לא
תלוי, יש להם הרבה סוגי ריחות אין להם רק ריח ספציפי לכל החנות.
יש ריחות שאהבתי ויש ריחות שממש לא אהבתי
אבל כן יש להם ריחות טובים
יש ריחות שאהבתי ויש ריחות שממש לא אהבתי
אבל כן יש להם ריחות טובים
הסגול שלהם נדיר