10 תשובות
עם את/ה ממש מתקשה אז תרד
או שתלמד יותר טוב ותתרכז בלימודים
אני לומדת כרגע ב3 יח', אין דבר רע בזה...
אתה יכול לסיים השנה או שנה הבאה עם המקצוע ואז לבקש לעלות אותך ולהשלים
אתה יכול לסיים השנה או שנה הבאה עם המקצוע ואז לבקש לעלות אותך ולהשלים
תקשיב אני הייתי עד שנה שעברה (כיתה ט') במצויינות אבל הגאומטריה ממש גרם לציונים שלי לרדת, וגרם לי להיות בלחץ מטורף. כרגע אני בשלוש ואני פשוט רגועה ברמות והרבה הרבה יותר טוב לי שם. במקרה הכי גרוע תלך תשלים בעתיד, זה אולי שלושה חודשים ומרכזים את כל החומר שצריך וזה הרבה יותר סבבה מבית ספר, גם הידע שלנו שונה אחרי הצבא ויותר קל להבין.
וגם זה נורא תלוי במה תרצה לעסוק בעתיד, אם אתה רוצה בדברים שיותר קשורים למתמטיקה כמו סייבר וכאלה אז תלך להשלים, אם זה לדוגמא הייטק או עריכת דין אפשר גם שלוש. מקווה שעזרתי :). ותזכור שזה לא כזה נוראי להשלים.
וגם זה נורא תלוי במה תרצה לעסוק בעתיד, אם אתה רוצה בדברים שיותר קשורים למתמטיקה כמו סייבר וכאלה אז תלך להשלים, אם זה לדוגמא הייטק או עריכת דין אפשר גם שלוש. מקווה שעזרתי :). ותזכור שזה לא כזה נוראי להשלים.
אני אגיד לך את האמת גבר, זה לא כזה נורא.
אני מניח שאם אתה עומד לרדת ל3 יחידות, זה בגלל שניסית ונתת את כל כולך וראית שמה לעשות, זה לא זה ואתה לא מצליח שם.
אם נתת את כל כולך, ניסית להשקיע כמה שיותר, להקשיב בכיתה, לצפות בסרטונים, לתרגל תרגילים ושיעורי בית ועדיין לא עבד, אז לדעתי אתה צריך לרדת בלב שלם.
לגבי זה שתצטרך להשלים, זה תלוי מאוד במה אתה תרצה לעסוק ולאן תרצה להתקבל באוניברסיטה.
אם זה בתחום הריאלי ככל הנראה בהחלט תצטרך להשלים.
אבל גם אם כן, זה לא נורא בכלל, סך הכל אתה תהיה אחרי בית ספר וצבא, יהיה לך זמן להתעסק רק במתמטיקה ולא בעוד 5 מקצועות בו זמנית והראש שלך יהיה נקי רק לזה.
יש לי חבר שעושה את זה ו- וואלה הוא משקיע ונותן את הנשמה ואני מאמין שהוא יצליח.
אני בהחלט מבין את האכזבה שלך מזה שתצטרך להשלים, אבל זה לא נורא :)
לפחות תשקיע בכל המקצועות האחרים כמו המגמה שלך ואז תצטרך רק להשלים מתמטיקה ולא עוד מקצועות כמו שלעיתים אנשים ביחידות גבוהות צריכים לעשות.
בהצלחה יא גבר!
אני מניח שאם אתה עומד לרדת ל3 יחידות, זה בגלל שניסית ונתת את כל כולך וראית שמה לעשות, זה לא זה ואתה לא מצליח שם.
אם נתת את כל כולך, ניסית להשקיע כמה שיותר, להקשיב בכיתה, לצפות בסרטונים, לתרגל תרגילים ושיעורי בית ועדיין לא עבד, אז לדעתי אתה צריך לרדת בלב שלם.
לגבי זה שתצטרך להשלים, זה תלוי מאוד במה אתה תרצה לעסוק ולאן תרצה להתקבל באוניברסיטה.
אם זה בתחום הריאלי ככל הנראה בהחלט תצטרך להשלים.
אבל גם אם כן, זה לא נורא בכלל, סך הכל אתה תהיה אחרי בית ספר וצבא, יהיה לך זמן להתעסק רק במתמטיקה ולא בעוד 5 מקצועות בו זמנית והראש שלך יהיה נקי רק לזה.
יש לי חבר שעושה את זה ו- וואלה הוא משקיע ונותן את הנשמה ואני מאמין שהוא יצליח.
אני בהחלט מבין את האכזבה שלך מזה שתצטרך להשלים, אבל זה לא נורא :)
לפחות תשקיע בכל המקצועות האחרים כמו המגמה שלך ואז תצטרך רק להשלים מתמטיקה ולא עוד מקצועות כמו שלעיתים אנשים ביחידות גבוהות צריכים לעשות.
בהצלחה יא גבר!
שואל השאלה:
תודה רבה ל2 התגובות האחרונות ממש הורדתם לי מהלב מלא אני בגדול דיי ילד חכם וכולם חושבים ככה ואני גם קצת מתבייש לרדת אבל הלחץ יותר חזק מזה ואני כבר לא יכול להמשיך ככה קיצר תודה רבה על העידוד מעריך אתכם מאוד(;
תודה רבה ל2 התגובות האחרונות ממש הורדתם לי מהלב מלא אני בגדול דיי ילד חכם וכולם חושבים ככה ואני גם קצת מתבייש לרדת אבל הלחץ יותר חזק מזה ואני כבר לא יכול להמשיך ככה קיצר תודה רבה על העידוד מעריך אתכם מאוד(;
אנונימי
בכיף אחי!
אני מניח שאם אתה רוצה לרדת כבר ניסית להשתפר ולהשקיע אבל זה לא הצליח ולכן להישאר סתם ב4 זה לא יטיב עמך.
יש לי חברים שהיו ב4 וירדו ל3 בגלל שהם לא הצליחו ב3 והם פשוט העדיפו שיהיו להם חיים קלים ב3, בהקבצה שהם מבינים את החומר ומסוגלים לפתור תרגילים ושהם ישלימו אחרי הצבא וזה בסדר גמור!
תשקיע בכל המקצועות האחרים בהצלחה יא גבר!
אני מניח שאם אתה רוצה לרדת כבר ניסית להשתפר ולהשקיע אבל זה לא הצליח ולכן להישאר סתם ב4 זה לא יטיב עמך.
יש לי חברים שהיו ב4 וירדו ל3 בגלל שהם לא הצליחו ב3 והם פשוט העדיפו שיהיו להם חיים קלים ב3, בהקבצה שהם מבינים את החומר ומסוגלים לפתור תרגילים ושהם ישלימו אחרי הצבא וזה בסדר גמור!
תשקיע בכל המקצועות האחרים בהצלחה יא גבר!
ברור, שמחה שעזרתי :) וברצינות יש סתם סטיגמה על שלוש שהם "מטומטמים" יש שם הרבה שפשוט לא בא להם את הכאב ראש של ארבע יחל, ויש כאלה שבאמת מתקשים ואין בזה שום דבר רע, מאחלת לך בהצלחה בשלוש, אני מבטיחה לך שיהיה לך שם הרבה יותר טוב:).
שואל השאלה:
כן בול בגלל זה לא רציתי לרדת כי 3 אצלנו ככה זה כולם צוחקים עליהם
כן בול בגלל זה לא רציתי לרדת כי 3 אצלנו ככה זה כולם צוחקים עליהם
אנונימי
אם זה מה שמפחיד או מלחיץ אותך ומונע ממך לרדת ל3 יחל אז באמת שזה שטויות.
כן, להיות ב4 יחל זה יותר יוקרתי וכל זה אבל זה שאתה ב3 לא הופך אותך לטיפש..
יש ב3 יחל מלא ילדים חכמים שאם רק היה להם יותר מזל או כוח לשבת וללמוד, הם היו יכולים להיות ב4 בקלות.
כן, להיות ב4 יחל זה יותר יוקרתי וכל זה אבל זה שאתה ב3 לא הופך אותך לטיפש..
יש ב3 יחל מלא ילדים חכמים שאם רק היה להם יותר מזל או כוח לשבת וללמוד, הם היו יכולים להיות ב4 בקלות.