3 תשובות
מצלמים תמונות מסך ואז שולחים לטלפון השני בווצאפ או ששומרים בענן
לדעתי כדאי לך להעביר את התמנות למחשב עם כאבל ולהתחיל מחדש באייפון
אם יש לך גיבוי בגוגל תמונות אז כל התמונות עוברות אוטומטית לאייפון
באותו הנושא: