3 תשובות
מצלמים תמונות מסך ואז שולחים לטלפון השני בווצאפ או ששומרים בענן
לדעתי כדאי לך להעביר את התמנות למחשב עם כאבל ולהתחיל מחדש באייפון
xm1
אם יש לך גיבוי בגוגל תמונות אז כל התמונות עוברות אוטומטית לאייפון