16 תשובות
כן, בכל אחד יש קמצוץ של גזענות גם אם אנחנו חושבים שלא
אנונימית
לא אני פשוט אוהב הומור שחור
איך יובל מנדלסון אמר?
"העולם הזה מסריח מניו יורק ועד רפיח
איפה שלא תסתובב תמיד תמצא לך אויב,
אלו הם חבלי מולדת ואני רוצה לרדת
אם שחורים או לבנים נמות כולנו גזענים"
אני יותר מקצת
לא כולם
מי האשכנזי שעשה מינוס
כן כולם גזענים אני נגיד גזעני טיפה לאשכנזים נגיד אחותי שומעת שירים באנגלית אני אומר לה מה את אשכנזית למרות שהיא שומעת מזרחית אבל בסדר חח
לרוב זה בצחוק אין קשר פשוט אנחנו אוהבים לרדת אחד על השני בזה שאנחנו אומרים מה אתה אשכנזי מה אתה ערבי
שואל השאלה:
אני אישית לא גזען.
שואל השאלה:
שואל שאלותת, זאת לא גזענות.
ברור, כולנו גדלנו על דעות קדומות כלשהן, ככה זה. השאלה היא כמה מקום אנחנו נותנים לדעות האלה בחיים האמיתיים שלנו, ועד כמה אנחנו מודעים לכך שהן דעות קדומות וגזעניות.
אני גזענית לכל דבר גם לדת שלי ואין מנ לעשות
3*
חח בסדר זה דוגמה קטנה עדיף שלא תדע מה עוד חח
אני חושבת שכן, קורה שלפעמים יוצא שאנו מתנהגים בגזענות או הומפוביה לרוב אנשים בכוונה או לא בכוונה.
כן לכולם יש דעות קדומות וחשוכות בנושאים מסויים אבל מה שחשוב זה אם מבטאים את זה בקול וגם אם כן אז איך.
אנונימית
כן