6 תשובות
זה אומר שאת מכורה לסטיפס
וכמראה יש לך ידע רב
את שומעת כל מיני דעות ומגבשת לעצמך דעות מפה
וכמראה יש לך ידע רב
את שומעת כל מיני דעות ומגבשת לעצמך דעות מפה
לא משהו הייתי אומר. מצד שני אני גם באותו מצב.
כלום, גם אני ככה
האתר הזה ברמת תרם המון לאישיות ולידע שלי. הוא גרם לי להכיר את עצמי קצת יותר טוב. רכשתי ניסיון באתר הזה בנושאים שלא התנסיתי בהם, ולמדתי לייעץ ולעזור לאחרים בכל מיני נושאים. אני גם נורא נהנת פה, באתר הזה באמת חלק צמני
האתר הזה ברמת תרם המון לאישיות ולידע שלי. הוא גרם לי להכיר את עצמי קצת יותר טוב. רכשתי ניסיון באתר הזה בנושאים שלא התנסיתי בהם, ולמדתי לייעץ ולעזור לאחרים בכל מיני נושאים. אני גם נורא נהנת פה, באתר הזה באמת חלק צמני
שואל השאלה:
אני באמת תלויה באתר הזה
אני באמת תלויה באתר הזה
אנונימית
^"תלויה באתר הזה" זה לא טוב
אבל גם אני פטרתי הרבה דברים אצלי בזכות האתר הזה ואני פה פחות משנה
וגם גליתי את הדעות שלי על כל מיני דברים רנדומאלים (אני מניח שעם אתה רואה וכותב את הדעות שלך על בסיס יום-יומי אז אתה מכיר את עצמך יותר טוב עם זה נשמע הגיוני?)
ואני חושב שזה ממש טוב
אבל גם אני פטרתי הרבה דברים אצלי בזכות האתר הזה ואני פה פחות משנה
וגם גליתי את הדעות שלי על כל מיני דברים רנדומאלים (אני מניח שעם אתה רואה וכותב את הדעות שלך על בסיס יום-יומי אז אתה מכיר את עצמך יותר טוב עם זה נשמע הגיוני?)
ואני חושב שזה ממש טוב
שואל השאלה:
אתה צודק. לולא סטיפס, לא הייתי נפתחת לדעות חדשות או שהייתי נפתחת אליהן רק בגיל מאוחר יותר, כשהדעות שלי כבר מגובשות. בזכות סטיפס הטלתי ספק בעמדות שלי, שיניתי את הדעות שלי מקצה לקצה, חיזקתי חלק מהדעות שלי (לא רק בגלל האתר, הוא היה הטריגר לכך), וגם הבנתי שאני מחזיקה בדעות מסוימות אחרות.
אתה צודק. לולא סטיפס, לא הייתי נפתחת לדעות חדשות או שהייתי נפתחת אליהן רק בגיל מאוחר יותר, כשהדעות שלי כבר מגובשות. בזכות סטיפס הטלתי ספק בעמדות שלי, שיניתי את הדעות שלי מקצה לקצה, חיזקתי חלק מהדעות שלי (לא רק בגלל האתר, הוא היה הטריגר לכך), וגם הבנתי שאני מחזיקה בדעות מסוימות אחרות.
אנונימית
באותו הנושא: