8 תשובות
הגיוני
שואל השאלה:
זאת לא רק אני
זאת לא רק אני
אנונימית
אני לא יודע מה יש או מה אין לך אבל אני יודע שקשה מאוד להיכנס לחיים של מישהיו ולהבין אותו מכל כיוון מה את מרגישה בכלל?
ממש לא. לקח לי חודשים לקבל את זה זה הגיוני לגמרי
אם זה לא כזה נורא אז הכי טוב זה לא להתעסק בזה יותר מדי ולחיות את החיים.
הגיוני לגמרי
גם אח שלי סירב לקבל את העובדה שהוא בדיכאון
גם אח שלי סירב לקבל את העובדה שהוא בדיכאון
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו יש לי את כל התסמינים ממש פשוט כל יום או אחר כזה
היום קצתי מהמיטה מאוחר אכלתי קצת היה בסדר
אתמול זה היה נורא לא קצתי מהמיטה בכיתי כל היום ריקנות בלתי מוסברת קמתי לעשות פיפי פעם אחת וזהו
כאילו יש לי את כל התסמינים ממש פשוט כל יום או אחר כזה
היום קצתי מהמיטה מאוחר אכלתי קצת היה בסדר
אתמול זה היה נורא לא קצתי מהמיטה בכיתי כל היום ריקנות בלתי מוסברת קמתי לעשות פיפי פעם אחת וזהו
אנונימית
כן נראה שאת איבדת תקשורת ולא רק עם המציאות ילדה... אלה עם עצמך אין לך חשק לצאת ולעשות אין לך חשק להתקדם ואת מרגישה צפה על המים בלי מטרה ויעד להגיע אילו
פשוט להתקיים...
זה אסור שיקרה טבמקום הזה את חייבת לקחת שינוי על חייך פשוט ככה
פשוט להתקיים...
זה אסור שיקרה טבמקום הזה את חייבת לקחת שינוי על חייך פשוט ככה
באותו הנושא: