התחברות הרשמה

החטיף חלבון בטעם קרם עוגיות של אול אין טעים?

8 במרץ 2022, 19:14
עוגיותחלבוןחלבוניםדעות גולשים    
6 תשובות
לא!! מזעזע
(
(Ziv(ush
לא איכ לא טעים
S
Spidey
שואל השאלה:
כןן אמאלה מה יש לכם שמתי ל10 שניות במיקרו וזה נדיר
אנונימית
כןן הכי טעים במיקרוו
א
אנונימיתתתכ
איכסה
*
*:*:
מהה יש לכםם
הוא באמת טעיםם
א
אנונימיתתתכ
באותו הנושא:
בן אנד ג'ירס בטעם בצק עוגיות טעים?
גלידת בן&ג'ריס בטעם קרם עוגיות זה טעים?
בן אנד גריז בטעם בצק עוגיות זה טעים ???
מישהו ניסה את האבקת חלבון בטעם וניל עוגיות של מיי פרוטאין?
החטיפים של צ'יטוס כאפה בטעם קטשופ וצ'יטוס איקס עיגול בטעם פיצה טעימים לדעתכם?
הכריות תלמה בטעם עוגיות זה טעים?
כריות בטעם עוגיות טעים?
מה לדעתם הטעם הכי טעים של החטיף חלבון Quest bar?
איזה טעם יותר טעים לאבקת חלבון שוקולד לבן או קרם עוגיות?
עוגיות בטעם קפה זה טעים?
מה מתאים לשלב עם אבקת חלבון בטעם קרם עוגיות?