8 תשובות
סוני, לא דיסי. הוא היה של מארוול וסוני קנו את זכויות הסרטים שלו בגלל קשיים כלכליים שמארוול נכנסה אליהם אבל עדיין למארוול היה את הזכויות על הקומיקסים, משחקי הוידאו וכ"ו, אבל דיסני עשו איתם הסכם.
היה של מארוול קומיקס, אבל בתקופה של קושי כלכלי הם מכרו את הזכויות על חלק מהדמויות שלהם, וכך הזוכיות על הדמות של ספיידרמן נמכרו לסוני. בהמשך דיסני (שמארוול בבעלותה) קנו גם את סוני ככה שבזכות זה זכינו לראות את ספיידרמן ובהמשך גם אולי את אקס-מן ביקום של מארוול
*טעות שלי- דיסני רכשה את פוקס (שגם להם מארוול מכרה אי שם בקושי כלכלי זכויות לדמויות של האקס מן וארבעת המופלאים). בינה לבין סוני היה הסכם לגבי הדמות של ספיידרמן
*טעות שלי- דיסני רכשה את פוקס (שגם להם מארוול מכרה אי שם בקושי כלכלי זכויות לדמויות של האקס מן וארבעת המופלאים). בינה לבין סוני היה הסכם לגבי הדמות של ספיידרמן
לא. הוא היה של מארוול ואז הם מכרו אותו לסוני ואז קיבלו אותו איכשהו בחזרה. את החלק הזה לא הבנתי
לא, הוא נוצר על ידי סטן לי.
סוני?
הוא היה של סוני
והוא נוצר על ידי סטאן לי
והוא נוצר על ידי סטאן לי
הוא אף פעם לא היה של דיסי
מארוול בעברם היה בקשיים כלכליים ולכן הם מכרו את הזכויות לדמויות למספר חברות
ספיידרמן הוא של סוני
מארוול בעברם היה בקשיים כלכליים ולכן הם מכרו את הזכויות לדמויות למספר חברות
ספיידרמן הוא של סוני
הדמות מאז ומתמיד הייתה של מארוול, היא נוצרה ע"י סטאן לי וסטיב דיטקו.
בקשיים הכלכליים של מארוול, כשהיא הייתה על סף פשיטת רגל, הם מכרו את זכויות הסרטים של חלק מהדמויות שלהם, ביניהן הxmen וf4 שנמכרו לפוקס, האלק שנמכר ליוניברסל, וספיידרמן שנמכר לסוני.
בקשיים הכלכליים של מארוול, כשהיא הייתה על סף פשיטת רגל, הם מכרו את זכויות הסרטים של חלק מהדמויות שלהם, ביניהן הxmen וf4 שנמכרו לפוקס, האלק שנמכר ליוניברסל, וספיידרמן שנמכר לסוני.
באותו הנושא: