התחברות
הרשמה
אם 5 ימי הבידוד הסתיימו ואני עדיין חיובית, אני אמורה להמשיך את הבידוד?
8 במרץ 2022, 16:37
COVID 19
קורונה
בידוד
מה לעשות?
משרד הבריאות
3 תשובות
כן, את עדיין חיובית...
פשוט אני
אני חושבת שכן
$
$$shutupyoua
כן עד שבוע
אנונימית
באותו הנושא:
הסתיים הבידוד,יצא שלילי, אבל יש לי קשיי נשימה וכאב גרון,עדיין צריכה להיות בבית?
אני בבידוד ויש לי היום בדיקת קורונה, אם התוצאה תצא שלילית אני עדיין מחוייבת לבידוד מוחלט?
אם גם כשנגמר הבידוד אני יוצאת חיובית אז אני עדיין צריכה להישאר בבידוד?
מה הקטע שיצאתי שלילי בבדיקה ואני עדיין צריכה להיות בבידוד ?
אם אני מחוסנת רק מנה אחת הבידוד שלי עדיין כמו בידוד רגיל?
היום זה היום השביעי של הבידוד אבל עדיין יש לי סימפטומים וגם קצת חום, אני עדיין יכולה לצאת מחר מבידוד.
אם אני נמצאת בבידוד ואני רוצה ללכת לריצה בבוקר זה נחשב שאני מפרה את הבידוד?
בנים נגיד חברה שלכם/ חבר שלכם בבידוד והוא בטוח שהוא לא נדבק אבל עדיין בבידוד
אני עדיין לא מבינה למה הורידו את הבידוד של חולי קורונה לשבוע
אם עברו שבעה ימי בידוד אבל אני עדיין חיובית באנטיגן, אני יכולה לצאת מבידוד?
אם אני ביום ה5 לבידוד ויצאה לי היום בדיקה חיובית עדיין, מתי אני יכולה לצאת מהבידוד?