4 תשובות
בהריון יש צירים ויורדים מים
אין לי מושג
אנונימי
גדולים. כאבי מחזור הם כאבי לידה מאוד מוקטנים.
אין כאבים בהריון.. אלה רק בלידה עצמה שם יש צירים, הצירים כואבים הרבה הרבה יותר! אני אישית מרוב רמת כאב התעלפתי כמה פעמים מרוב שהגוף לא יכל לשאת את חוזקת ורמת הכאב הלא אנושית בעליל! המון יולדות מתעלפות אגב כי זה כאב לא מהעולם הזה! לא משהו מוכר או משהו שאפשר לתאר, אבל חשוב לדעת שהצירים כואבים מפתיחה שש ומעלה לפני הם סבילים לגמריי! רוב הנשים בעולם בפתיחה 3 כבר מקבלות אפידורל והן לא מגיעות לרמת הסבל שאני הגעתי כי לא קיבלתי אפידורל.. ככה שהכל טוב כשיש אפידורל כשאין זה חיווה חוץ גופית!