4 תשובות
לפתח שיחה
למה לשלול מלכתחילה?
תתחיל ליזום שיחות ולפתח קשר.
תתחיל ליזום שיחות ולפתח קשר.
שואל השאלה:
^ אני שולל כי זה כבר קרה לי, ואני שוב פעם מנסה ויודע שאני לא יודע לדבר עם בנות וזה לא ילך לי
^ אני שולל כי זה כבר קרה לי, ואני שוב פעם מנסה ויודע שאני לא יודע לדבר עם בנות וזה לא ילך לי
אנונימי
תתחיל מהיי
אולי השיחה תלך ואולי לא אבל עדיף לא להטריד אותה יותר מידי אם לא ילך ואם כבר ניסית ולא הלך
בהצלחה:)
אולי השיחה תלך ואולי לא אבל עדיף לא להטריד אותה יותר מידי אם לא ילך ואם כבר ניסית ולא הלך
בהצלחה:)
באותו הנושא: