4 תשובות
למה לשלול מלכתחילה?

תתחיל ליזום שיחות ולפתח קשר.
שואל השאלה:
^ אני שולל כי זה כבר קרה לי, ואני שוב פעם מנסה ויודע שאני לא יודע לדבר עם בנות וזה לא ילך לי
אנונימי
תתחיל מהיי
אולי השיחה תלך ואולי לא אבל עדיף לא להטריד אותה יותר מידי אם לא ילך ואם כבר ניסית ולא הלך
בהצלחה:)