4 תשובות
לא
שפיץ זה לא צורה שנשברת כלכך מהר , אני אישית אוהבת יותר עגול/שקד מאשר בלרינה, בלרינה לדעתי גודלת ממש ממש מכוער וזה יפה רק אחרי שעושים את הלק ואחרי כמה ימים כבר נראה רע, אז כן תשני צורה לדעתי
הכי יפה בעיניי, עדין ונשי זו צורת שקד
בעייני בלרינה הכי יפה
גם שפיץ נשבר פשוט צריך לדעת לשמור על הציפורניים שלך בכל זאת זה לא בטון!
אין שום סיבה שיקרה משהו אם תשמרי על הציפורניים שלך
גם שפיץ נשבר פשוט צריך לדעת לשמור על הציפורניים שלך בכל זאת זה לא בטון!
אין שום סיבה שיקרה משהו אם תשמרי על הציפורניים שלך
באותו הנושא: