59 תשובות
להתסכל לסבא וסבתא שלו בפייסבור
לחפש פוסטיפ שתייגו אותו בו
לחפש חברים ולראות אם יש משהו
אנשים עם אותו שם משפחה
שואל השאלה:
הסתכלתי כבר על העמוד של אבא שלו ביוטיוב , פייסבוק של סבא שלו , סבתא שלו אימא שלו, דודים שלו ואבא שלו ועל העמודי אינסטגרם הישנים והטיקטוק של אחים שלו אבל אין עוד משהו ואני חייבת
אנונימית
שואל השאלה:
וכל מי שתייגו אותו באינסטגרם זה משפחה
אנונימית
שם משפחה זה מידע הכי חשוב
תכנסי לאינסטגרם, טיקטוק ועוד של חברים שלו
תחפשי משפחה בפייסבוק
יש המון דברים
גם תסתכלי על מי הוא עוקב
שואל השאלה:
הוא העלה בזה את הסרטון שלו מהבר מצווה (כאילו הבר מצווה שלו הייתה ממזמן כן )
אנונימית
שואל השאלה:
מצאתי את כל המשפחה שלו באינסטגרם , כל העמודים הישנים שלו , חברים שלו זה ילדים מהשכבה שלי , ויש מלא בשם משפחה שלו
אנונימית
נו אז מה עוד את רוצה?
שואל השאלה:
עוד פרטיםם
אנונימית
חפשי בlinkedin של ההורים שלו אני מת
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
שואל השאלה:
לי?
אנונימית
זה שההורים משאירים פרטים על עצמם ועל היכולות שלהם כדי שחברות יחפשו אותם
שואל השאלה:
זה חוקי?
אנונימית
מה חוקי?
בואי נתחיל בכל מה שעשית עד עכשיו קצת חולני אבל אני מקבל את זה הלוואי עלי היה לי כוח אבל אם האתר חוקי כן
זה גם מופיע לכולם
שואל השאלה:
בטח שהוא חשוב לי , ברמות אפילו!!
אנונימית
בני כמה אתם?
עד כמה את רוצה ללכת עם זה
האם תוכלי ללכת לדבר איתו?
שואל השאלה:
14 , אנחנו מדברים כזה כי הוא איתי בצופים והיינו באותו אחווה אז נפגשנו כמה פעמים!! והאמת שיש פעמים שזה נראה הדדי רצח
אנונימית
הצופים זה מעולה, זה איזה פעמיים שלוש בשבוע לא?
וזה אומר שאתם הרבה ביחד בשבוע.
ואם אתם מדברים זה מעולה.
אם הוא פונה אלייך לבד לפעמים ולא רק את אליו.
תנסי להמשיך את השיחה לנושאים שהם מחוץ לצופים, ואיכשהו תגיעי לשאול אותו אם הוא רוצה לעשות משהו אחרי לא שאני מבין גדול כן.
אבל אל תדחפי ותרוצי ותלחצי וזה שאת מדברת איתו אני חשוב שהוא ירגיש לא בנוח.
למרות שאני לא מכיר אותכם אני מנחש.
סליחה על החפירה :)
שואל השאלה:
פעמיים . ואנחנו לא מדברים כאילו בווצאפ חוץ מהפעמים שאנחנו כזה נפגשים כל האחווה וכשאנחנו נפגשים אנחנו כן מדברים והכל ולמשל בבית ספר הוא מסתכל עליי הרבה וזה זה ממש מסובך להסביר אבל אני לא יכולה לדבר איתו כל כך אני ידידים שלי חברים שלו ואני ממש מפחדת שישלח להם ואני ממש מתביישת וואי
אנונימית
שואל השאלה:
והכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אם אתה רוצה אשלח לך יותר בפירוט בפרטי על ממש הכל
אנונימית
זה בחירה שלך אם את רוצה, זה לא משנה לי.
לגמר מבין אותך אין לי אומץ בעצמי לגשת למי שאני מחבב בכיתה אני בי"א ויש מישהי ממש נחמדה אבל ממש כמעט ולא יודע עליה כלום.
קצת שיניתי כיוון אופס, אבל זה מבאס כן, החברים שלהם\הן תמיד יוצרים סוג של אי נוחות, אבל ברגע שתביני שהוא גם בקטע שלך אפילו עם זה 99% תלכי לנסות ומה יש לך להפסיד.
אם זה לא חשוב לך שזה יקרה עכשיו עכשיו תקחי את הזמן לחקור ואז תצאי לשדה הקרב. ואם נכשלת. לא קרה כלום תוכלו להישאר ידידים.
אני לא רוצה לצאת מניאק וזה אבל - " יש הרבה דגים בים"[אמא שלי חחח]
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הוא בקטע
אנונימית
שואל השאלה:
דקה שולחת
אנונימית
אני מת, מזל שלי אין כלום לא פה ולא פה והתכוונתי חולני בצחוק כן למרות שזה מראה שהוא מעניין אותך\חשוב לך אנערף מאוחר מדי שאני אחשוב על זה.
שואל השאלה:
סתם צחקתי אבל זה פשוט עושה לי טוב להסתכל על תמונות שלו והוא לא מעלה כלום מה נעשה אין ברירה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה חולני בזה כולה פייסבוק רציתי
להסתכל על תמונות שלו מפעם לראות אם הוא עבר גלואו אפ חח
אנונימית
אל, זה סתם קריפי ולא מכבד את הפרטיות שלו.
תעשי רק מה שלגטימי כמו לראות את הפייסבוק, אינסטגרם וכו', מידע שהוא ברצון משתף.
לפלוש לפרטיות זה כבר מטריד ולא במקום (תלוי במקרה יכול להיות גם לא חוקי).
תבדקי תיוגים באינסטגרם שתייגו אותו
פייסבוק של בית הספר שלו
כל בתי הספר שהיה בהם
לפעמים יש שם אוצרות...

לחפש שם משפחה, חברים וקרובי משפחה בכל רשת חברתית, גם באינסטגרם.
כשאת מוצאת חשבונות אינסטגרם ספציפיים תשמרי, תגללי בעוקבים עד הסוף ותמצאי עוד חשבונות

לבדוק את החברים בפייסבוק שלו ושל ההורים ולגלול את הפיד

להסתכל גם התחביבים שלו, בעמודים שמפרסמים חוגים אם הוא בהם וכולי...


או שפשוט תפתחי שיחה ותתעלמי ממה שהצעתי כי סטוק אף פעם לא מפתח קשר פוטנציאלי
שואל השאלה:
אני מדברת איתו
וזה לפעמים פשוט לא כל כך קרובים
אנונימית
תמצאי את כתובת הבית שלו עם בזק.
שואל השאלה:
אני יודעת כבר מה הכתובת שלו הייתי אצלו בבית
אנונימית
תתקרבי לחברים שלו
את יכולה לגלות מה המזל שלו וככה ללמוד עליו מלא דברים, וגם לראות אם הוא מתאים לך (מבחינת האסטרולוגיה)
שואל השאלה:
הוא מזל אריה , אני מזל מאזניים . והוא חבר טוב של ידידים שלי אבל אנח לא יכולה להגיד להם שיש לי קראש עליו
אנונימית
אני לא חושבת שאת יכולה לעשות עליו עוד סטוק אחותי את יודעת עליו יותר מידי דברים אני מתה
בדיוק^
תסתכלי אחרי מי הוא עוקב/מי עוקב אחריו
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא גולש והיה פעם בגודו .
שיש לו 2 אחים אחד בכיתה ז אחד בכיתה ה
איך קוראים לאמא שלו , לאבא שלו , לדודים שלו , סבא שלו סבתא שלו
וכל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו מדברים לפעמים כאילו כן שלא תעשו אותי איזו מטרידנית חלק משם הוא סיפר
אנונימית
שואל השאלה:
ברור ! רק הסתכלתי
על תמונות מהפייסבוק זהו
אנונימית
שואל השאלה:
בחיים לא הייתי עודה מדהו שהיה לא במקום ובגלל זה גם שאלתי אם זה בדרך חוקית , וזה סתם בשביל כאילו למשל לראות תחומי עניין וזה בשביל לפתח שיחות לא באופן מטריד
אנונימית
לראות אחרי מי הוא עוקב באינסטגרם זה חשוב ,לראות את כל התגובות והלייקים דתראי עם מי הוא מדבר ,תחפשי את ההורים שלו באינסטגרם יכול להיות שיש תמונות שלו שהוא היה קטן
שואל השאלה:
והרוב זה הוא אמר לי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא מעלה כלום לאינסטגרם ומצאתי מלא תמונות שלו ממתי שהוא היה קטן בפייסבוק של ההורים שלו
אנונימית
לא לעשות.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי כבר!! אני מחפשת בשביל לפתח איתו שיחות .
למשל הוא אוהב לגלוש רז אני יכולה להגיד לו "וואי חלום שלי לדעת לגלוש אולי אני הולכת לקייטנת גלישה , אתה אוהב לגלוש" (סתם למשל) וככה לפתח שיחה . הבנתם? לא בקטע סטוקריי
אנונימית
בואי אלי אעשה במקומך בצלחתי למצוא תמונה של הבית שלו מבפנים תמונה שלו בפורים בכיתה ב שהוא תינוק ומה הוא עושה ביום יום
תקשיבי, פייסבוק של ההורים של חברים שלו.
יש שם תוכן זהב.
בואי לפרטי אני אלמד אותך את סודות הסטוקינג
נראה לי אם הוא יגלה מתישהו איזה סטוק עשית לו הוא יברח... חוץ מזה עדיף שהוא יספר לך את כל הדברים האלה מאשר שתבדקי לבד
שואל השאלה:
אמרתי שהוא סיפר!!
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר יודעת איך הבית שלו נראה וגם הייתי אצלו בביתת!! חוץ מזה ראיתי בפייסבוק כבר של כל מי שאתם רוצים רציני
אנונימית
שואל השאלה:
חברים יקרים אבא שלו העלה פוסט חדש
אנונימית
תקשיבי את יודעת כבר הכל עליו !!!

מה עוד את צריכה לדעת
לכי לfbi את בדיוק מה שהם צריכים שם