8 תשובות
זה בסדר גם ככה זה כם המטען
זה בסדר
זה בסדר, פשוט כל כמה זמן או שאת לא משתמשת תוציאי שלא יישרף לך המטען
שואל השאלה:
זה חא יכול להתפוצץ/להשרף או משהו?
זה חא יכול להתפוצץ/להשרף או משהו?
אנונימית
אני הייתי מוציא
אנונימי
^^ זה יכול פשוט תקפידי שכשאת לא משתמשת להוציא. אבל זה בסדר גמורר
גם לי זה ככה, אין לך מה לדאוג פשוט מתי שאת לא משתמשת הלדים תוציאי אותם מהחשמל, תחברי אותם כל פעם לגג שעתיים כזה ואז תוציאי לשעה ותתני לזה להתקרר
שואל השאלה:
אוקיי תודהה פשוט השקע ממש ליד המיטה שלי אז אני מפחדת שזה ישרף או משהו
אוקיי תודהה פשוט השקע ממש ליד המיטה שלי אז אני מפחדת שזה ישרף או משהו
אנונימית
באותו הנושא: