21 תשובות
אני לא בן אבל עושה את זה לקראש שלי. מתה עליו
וואלה בחיים לא עשיתי דבר כזה
לא, אין לי קראש
אני בחור ראלי
אם יש סיכוי למשהו, אם משהי שאני בעניין שלה - היה והבנתי שזה חד-צדדי - היא יוצאת מהראש שלי.
אני בחור ראלי
אם יש סיכוי למשהו, אם משהי שאני בעניין שלה - היה והבנתי שזה חד-צדדי - היא יוצאת מהראש שלי.
אנונימי
התקופות האלה
כמה פעמים
בת , כל דקה כיאלו חח
כן
אנונימי
כן
בטח
רק לי אין קראש בכלל
אוף
אוף
אנונימי
לא, כי אין לי את המספר שלה
האמת שלא
בת, אבל אין לו נראה לאחרונה :(
מה הלוואי עלייך מה דיי
היה לי קראש וירד לי ממנה אחרי 4 שנים ועכשיו כבר אין כלום^
לפחות היה לי קצת פרפרים בבטן.
עכשיו אני מרגיש אבן
היה לי קראש וירד לי ממנה אחרי 4 שנים ועכשיו כבר אין כלום^
לפחות היה לי קצת פרפרים בבטן.
עכשיו אני מרגיש אבן
אנונימי
^אני בינתיים שעם קראש של חצי שנה ו...
ואחרי קראש של שנה:
._.
ואחרי קראש של שנה:
._.
^ יש לי פרפרים בבטן תאמין לי וחוויתי הרבה ולכן אני יודעת מאיפה לקבל אותם, ולא להתעסק רק בחיפושים כי זה לא יוביל לכלום לדעתי, ואף אחד לא היה מוצא חן בעיני ומי שאני רציתי התחיל איתי כי אני יודעת איך להראות מה אני מרגישה כלפי מישהו גם בלי הרבה דיבורים ויותר מבטים וקרבה זה נותן פיגמנט קטן וכל השאר מגיעה מעצמו..
אין סיבה להרגיש רע כי אין לך קראשית תלמד להתקדם בחיים.
אין סיבה להרגיש רע כי אין לך קראשית תלמד להתקדם בחיים.
כן
רק בודק מדי כמה ימים אם היא בכלל קראה את ההודעה מ2017
^^^הלוואי עליי
אף פעם לא היה לי קראש ולא קרה לי אם רציתי מישהו
כן!
באותו הנושא: