26 תשובות
כי הן רוצות (?)
לקחו ממנו השראה
כי זה מה שבא להן
ציפור לחשה להם לעשות את זה
1. כי בא להן.
2. כי ככה הן מרגישות בנוח.
3. מי אמר שהן לסביות? זה לא חייב להיות רק מהלהט"ב
לא נכון יש מלא לסביות עם תספורות אחרות גם חח
שואל השאלה:
כן אבל כאילו זה תספורת מאוד פופולארית במיוחד בטיקטוק. וסתם כאילו מעניין אותי אני בעצמי לסבית אבל זה לא הסטייל שלי
אנונימית
^נו, זה שזה בטיקטוק לא אומר שזה אמיתי ;)
יכול להיות שזה מה שנקרא 'ויראלי', לא יודעת...
כי הוא גסטין ביבר כולם רוצים פוני של גסטין ביבר
מה יש לו אחלה פוני
ולשאלה, כנראה כי באלהן
את מתכוונת למולט?
אנונימית
כי הן לסביות
כי מי לא היה רוצה שיער כמו גסטין ביבר
כי הן מביכות
אנונימית
כי בא להן
(וג'סטין מלכנו)
זה לא שייך לו..
אנונימית
כי הן רוצות (אגב, זה נורא מכוער)
כי ככה באלהן
גם בארץ
לא אשקר נעלבתי.
כי גסטין ביבר דומה ללסבית
כי הן היו emo ועברו ליהיות לסביות
כך שהן לא הספיקו לשנות את התספורת
שואל השאלה:
ספציפית הבנות שראיתי הם לסביות או להטבים
לא אמרתי שכולם אמרתי מה שאני ראיתי
זה תספורת שאני רואה הרבה בתוך הקהילה וסתם פשוט מעניין אותי למה או מאיפה זה נהיה טרנד בקהילה ואצל לסביות
אנונימית
כי הן רוצות, זה מה שהן אוהבות
כי ג'סטין ביבר העתיק מהן
מה את רצינית הוא כבר איזה 10 שנים בלי הפוני שלו