6 תשובות
היי בכל טוב לכולם יש תקופות כאלה שלא תמיד 100%. ותקופות זה עיניין של זמן וזמן תמיד חולף
הכל יהיה טוב תסמכי עליי אני יודעת
מקווה שעזרתי לך ואם את רוצה לדבר בפרטי את יותר ממוזמנת אוהבת אותך❤
הכל יהיה טוב תסמכי עליי אני יודעת
מקווה שעזרתי לך ואם את רוצה לדבר בפרטי את יותר ממוזמנת אוהבת אותך❤
לאא, אל תיהי עצובה,
הכל בסדר אני בטוחה שתמצאי חברות הן בכל מקום רק צריך לפתוח את הלב.
ולגבי המישהו שאת מחבבת, אולי קרה משהו לטלפון? תנסי לדבר איתו פנים מול פנים, זה לא בהכרח שהוא מסנן אותך.
אני פה בישבילך3>!
הכל בסדר אני בטוחה שתמצאי חברות הן בכל מקום רק צריך לפתוח את הלב.
ולגבי המישהו שאת מחבבת, אולי קרה משהו לטלפון? תנסי לדבר איתו פנים מול פנים, זה לא בהכרח שהוא מסנן אותך.
אני פה בישבילך3>!
ממה את בוכה? מזה שאיזה ילד הפסיק לענות לך ושאיבדת קשר עם חברות? את לא צריכה אותם. זה רק מראה כמה שהם לא יודעים להיות חברים
אם את רוצה לדבר עם מישהו אני כאן
מזל טוב
אם את רוצה לדבר עם מישהו אני כאן
מזל טוב
אני פה בשבילך 3>
אני מצטערת שאת עוברת את זה
זה לא מגיע לך
את יכולה תמיד לדבר איתי בפרטי אני פה בשבילך❤
זה לא מגיע לך
את יכולה תמיד לדבר איתי בפרטי אני פה בשבילך❤
רוצה אולי לדבר בפרטי?
באותו הנושא: