7 תשובות
תעשי לפי ההנחיות שלה
אם היא אמרה רק בפנטן אז רק זה..
אם היא אמרה רק בפנטן אז רק זה..
זה בסדר
אני משתמשת במשחה
ובכוהול כדי לחטא/לנקות את העגילים
העגילים שלי באוזן אבל אם תרצי את השם של המשחה תגידי
ובכוהול כדי לחטא/לנקות את העגילים
העגילים שלי באוזן אבל אם תרצי את השם של המשחה תגידי
מי מלח + בפנטן פלוס, 3 פעמים ביום.
לא לגעת באלכוהול.
לא לגעת באלכוהול.
מיי מלח(חצי כוס מים וכפית מלח)
מי מלח ממולץ
תשימי מי מלח
באותו הנושא: