16 תשובות
שום צד
אוקרינה, ברור
רוסיה.

קראתי וחקרתי ובהחלט רוסיה
שואל השאלה:
הכוונה בעד מי אתם
שואל השאלה:
^^
למה רוסיה?
אוקראינה, חד משמעית, בלי שאלות.
שואל השאלה:
חח אבל עדיין זה כאילו אוקרינה מסכנים כזה לא?
מה זה אף אחד אני נגד מלחמות
רוסיה פלשה לאוקראינה..
אנונימית
בגלל שאוקראינה משנת 2014 מתגרה בו.

קודם סגרו את הנהר שממני רוסיה הייתה מקבלת מים שמשמשים לחקלאות ולעוד מלא דברים ודבר שני כמות הפעמים שפוטין ביקש והזהיר שאם לא יפתחו תנהר אז הם ישאו בתוצאות והם מתעלמים ומתגרים ומתגרים אז מגיע להם.

מה שכן אני לא מסכים עם ההפגזות על האזרחים כמובן.
צב הולדת, אז מה אוקראינה צריכה לעשות? לתת לפוטין לכבוש אותם ולעשות בהם כרצונו??
הם כרגע במצב שבו אנחנו בו מאז 1948. מדינה עוינת מאיימת להשמיד את המדינה שלהם והריבונות שלהם. למה להם לשבת בשקט? היית תומכת בלשבת בשקט אם הפלסטינים היו מתקיפים ומנסים לכבוש את העיר שלך, ומעוללים דברים בלתי אנושיים לקרובייך, כמו שקורה עכשיו לאנשי אוקראינה?
שואל השאלה:
מה הבנת? בעיקרון רוסיה התחילה, אני יודעת שזה רק באשמת פוטין אבל עדיין רוסיה זה מעצמה ואין לאוקראינה סיכוי ממש
כמובן שזה דבר נוראי, אבל כשצד אחד בא להשמיד את הצד השני- לצד השני יש זכות מלאה להתגונן.
אף אחד...
דבר ראשון מאיפה לכם לדעת שאולי אוקראינה היא זאת שרעה כיביכול...(תחשבו מה שקורה עם פלסטין וישראל....)
דבר שני זה לא קשור אלינו הכי טוב שלא נתערב אבל בגלל הממשלה הדפוקה שלנו התערבנו...
אף אחד לא צריך לקחת צד בסיפור הזה...אין לנו איך לעזור
עריכה: כן אפשר להביע תמיכה ברשת החברתית... אבל לא פתאום לומר שמעכשיו אתה שונא את רוסיה ולא טס לשם
איזה צד אני? שהיה שומר חומות כולכם התעצבנתם שכולם בחרו צדדים.
שום צד
אנונימית
לא חושבת שיש לי סיבה לבחור צד
מעניין איזה צד היית בוחרת בין ישראל לפלסטין אילו לא היה לך קשר לשני המדינות
אנונימית