3 תשובות
אם הם יבנו את עצמם כאן אז לא חושבת
לא. פוטין בה במטרה כלשהי. והיא שלא תשאר שם ממשלה אוקראינית שתמשיך לשאוף להצטרפות לנאט"ו.
אין להם לאן לחזור)
באותו הנושא: