3 תשובות
אם הם יבנו את עצמם כאן אז לא חושבת
לא. פוטין בה במטרה כלשהי. והיא שלא תשאר שם ממשלה אוקראינית שתמשיך לשאוף להצטרפות לנאט"ו.
אין להם לאן לחזור)