4 תשובות
^.
לא
נניח אני עושה אינטגרל לפונקציה y = x
אז אני עושה אינטגרל, גבול עליון, גבול תחתון, רושם את הפונקציה שאני עובד איתה ואז את רושמת dx
אחרי זה את מוצאת את הפונקציה המקורית, הפונקציה הקדומה לה, ומציבה בה את הגבולות. גבול עליון פחות תחתון וזה השטח
נניח אני עושה אינטגרל לפונקציה y = x
אז אני עושה אינטגרל, גבול עליון, גבול תחתון, רושם את הפונקציה שאני עובד איתה ואז את רושמת dx
אחרי זה את מוצאת את הפונקציה המקורית, הפונקציה הקדומה לה, ומציבה בה את הגבולות. גבול עליון פחות תחתון וזה השטח
שואל השאלה:
תודה לשני פסיקים הסברת מקסים שאלוהים יברך אותך
תודה לשני פסיקים הסברת מקסים שאלוהים יברך אותך
אנונימית
גם אותך
באותו הנושא: